pepp!

8 kilo kvar tills jag är nöjd med min vikt, yey, inte så mycket kvar faktiskt. Jag tycker inte att det är vackert att se ut som en sticka med ett stor huvud..nja, det har jag inte fattat riktigt. En spänstig, kurvig kropp med rumpa och lår är det vackraste. Size 0, så otroligt okvinnligt, dom som är naturligt liten och smal är jättesöta men dom som bantar ner sig till barnstorlek ser inte friska ut så jag hoppas att dom får hjälp. Ät mat, promenera och rädd om hälsan.
Läskigt!!


Vackert! Hur fan kan hon bli klassad som en plus size?!?! Sjukt! Helt normal och hälsosam kvinna!

Kommentarer
Postat av: johanna

Allt över size zero är väl plus size, I guess ;)

2011-07-10 @ 13:42:13
URL: http://jhnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0