2 Juli

Nu börjas det igen. Det drar i restarmen. Var inte många veckor sedan som jag kom hem från Turkiet. Jag var i Australien i mars och efter det  blev jag helt förälskad i världen vi lever i. Ska göra allt för att kunna åka tillbaka till Oz nästa år men innan dess ska jag åka till Verona och fota. Som den romantiker jag är så vore det inte dumt att fota några par på "Romeo och Julias" balkong. Italien är ett wow-land. Vackert! Jag kommer att skriva om foto och resor, musik, samt lägga upp bilder och skriva om lite annat som kan tänkas hända här i fina Sverige också.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hot!! Men du ser väldigt "tiny" ut, fast på ett bra sätt såklart =) Du börjar väl inte tappa byxorna snart? ;) Då ska jag komma och laga mat åt dig! Pöss

2011-07-03 @ 00:51:57
URL: http://jhnn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nä då Johanna, byxorna sitter kvar, haha. Men jag hoppas på att kunna komma i mina supersnygga jeans snart. Om 8 kilo sitter dom perfekt.

2011-07-05 @ 11:43:33
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-07-05 @ 12:40:29
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0